Boat-right-bottom

Contact Rapid:

0766/313.441; 0744/350.160

  Program de lucru: L-D 9:00 - 22:00

Garantie

Banner

Rapid Contact

Email:
Subiect:
Mesaj:
Cod antispam : calculati : 19-9

urmareste-ne pe facebook

Contecteaza-ne pe Skype

Avem 32 vizitatori și niciun membru online

MATERIAL.


1    2

Materialul standard de culoare verde inchis folosit la fabricarea barcilor pneumatice de serie este VALMEX PRO BOATS IN 5 STRATURI CU ARMATURA(TESATURA,IMPLETITURA) DUBLA DE NYLON  si stratul exterior teflonat pentru protectie impotriva razelor ultraviolete,produselor petroliere,apa sarata, care isi pastreaza caracteristicile de lucru la temperaturi de –30+70gr/C. Materialul poate fi reparat cu usurinta indiferent de portiunea afectata; in orice conditii (la rece sau la cald,pe malul lacului sau acasa).

Barcile sunt realizate din materialul cu urmatoarea densitate in functie de modelul barcii:

- Densitate  950 gr/m2 - barci cu placa motor ori suport motor; KM260,KM-280,K-220-TL,K-240-TL,K-260-TL.
- Densitate 1100 gr/m2 - barci cu chila gonflabila si placa motor;KM-280-DL,KM-300-D,KM-330-D,KM-360-D,KM-400-D,KM-450-D.
- Densitate 1150 gr/m2  - barci confectionate la comanda clientului in diferite culori ex; kamuflaj,galben, albastru,rosu,gri,bleumaren.

CROIUL MATERIALULUI.

 

tehnologie3

 

Materialul inainte de a fi croit este scanat pentru identificarea impuritatilor si inlaturarea lor.

Croiul materialului pentru fabricarea barcilor se face intotdeauna la masina de taiere cu laser de inalta precizie si tehnologie care asigura o acuratete si precizie pentru cele mai mici detalii.

 

 


SUDURA IMBINARILOR :

tehnologie4

 

Principalele puncte comune sunt sudate la echipament PH la curent de înaltă frecvenţă,Noua tehnologie permite o  eficienţă mai mare impotriva impuritatilor si  incretirii materialului fiind controlat de calculator.

 

 

 

 

TIPUL IMBINARILOR :

tehnologie5 tehnologie6

Imbinarile sunt efectuate "joint-la-comun" cu suplimentare de armare interna și externa. Aceste imbinari sunt sudate la echipament PH la curent de înaltă frecvenţă,Noua tehnologie permite o  eficienţă mai mare impotriva impuritatilor si  incretirii materialului fiind controlat de calculator si ofera rezistenta si siguranta in orice conditii de exploatare a barcii.

 

CONURI DE REGLARE A PRESIUNII.

7

 

 

Barca este impartita ,in functie de model, in mai multe compartimente de siguranta. Partiţiile sunt realizate sub formă de conuri pentru stabilizarea presiunii în toate camerele gonflabile. Barcile pentru vasle modelele K au 2 camere, barcile KM cu placa motor au 3,4,5 şi mai mult in functie de model. În acest fel barca isi păstrează flotabilitatea, mentinandu-si presiunea egala in toate compartimentele barcii. Se mai numesc conuri de protectie impotriva suprapresiunii.

 

 


 

SISTEM DE PRINDERE A BARELOR PENTRU VASLE .

 8

Acest sistem inovator folosit cu success de catre Kolibri se dovedeste a fi cel mai rezistent sistem de prindere a barelor pentru vasle,totodata poate fi si reparat .

 

 

 

 

 

BANDA DE PROTECTIE.

9

 

Banda de protectie cu bordura antival sau fara este realizata din cauciuc gros si este sudata in jurul barcii,ea asigura barca in diferite situatii:(asigura rezistenta materialului la suprapresiune si supraancalzire,bordura antival asigura directionarea apei catre pupa si nu lasa ca aceasta sa urce mai sus de jumatatea balonului barcii la viteza,banda de protecie fiind la nivelul apei ne asigura protectia barcii de diferitele obiecte plutitoare nedorite).

 

 

 

 

SUPAPELE.

10

 

 

Supapele sunt cu multiple functii; Inainte de umflare verificam daca supapa este pregatita pentru a tine presiune; (punem degetul pe supapa,daca aceasta este in pozitie verticala si se arcuieste, atunci este pregatita,daca este lasata jos  atunci punem degetul si rotim stanga sau dreapta foarte putin si aceasta va urca in sus atunci va fi pregatita pentru umflat.Dezumflare rapida,(apasam cu degetul pe supapa si rotim stanga sau dreapta foarte putin si aceasta va ramane blocata in jos  deschis.  Golire surplus de aer,( apasam cu degetul pe supapa foarte usor si golim cantitatea de aer dorita , Atentie!!! acesta operatiune se va face inainte ca barca sa fie pusa pe apa). Supapele sunt reparabile in caz de nevoie prin inlocuire.

 

 


PODINA DIN TEGO MARIN.

11

Podina rigida pliabila din tego marin este realizata dintrun material complex stratificat gros de 1 cm care este tratat pentru a rezista umezelii si apei sarate timp nelimitat,este usor de intretinut; dupa fiecare utilizare se spala se usca si se pune in geanta de transport,fiind pregatita pentru urmatoarea iesire. Placicile podinei sunt legate intre ele cu textolit un material flexibil si foarte rezistent,ce ofera posibilitatea plierii podinei. Acest model de podina se regaseste la toate modelele de barci KOLIBRI : KM260,KM280,KM280-DLT.

Podina rigida demontabila este realizata din placi independente cu imbinari din dur aluminiu iar pe laterale se ridigizeaza cu bare de aluminiu. Acest model de podina se regaseste la toate modelele de barci KOLIBRI CU CHILA V: KM -300-D,330-D,360-D,400-D,450-D.

 

     

13

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 


PLACA PENTRU MOTOR.

Placa motor este confectionata din tego (lemn de mare)cu protectie pentru prinderea motorului si este sudata pe baloane.

1514

11